חיפוש הבורר


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, אוגוסט 02, 2013

הבורר עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

צפייה ישירה - העונה השלישית מסתיימת בתדהמה כשאר מתברר לנדב פלדמן ששוב, בפעם השלישית בחייו הוא אינו יודע מי הם הוריו ומבולבל בכל הקשור לזהותו.

נדב, שבמשך 26 שנים חי במשפחה ממוצעת לשני הורים מאמצים, ללא כל ידיעה כי הם אינם הוריו הביולוגים מגלה לפתע את הבשורה המרה.

לאחר שמסתגל לעבודה שחייו הולכים להשתנות מהקצה אל הקצה, שמדרך הישר ומחיי שקט ורוגע מבין נדב שהוא בן של בורר העולם התחתון – ברוך אסולין הדרך נהיית מסובכת מרגע לרגע.

נדב כבר חי את חייו במסלול החדש שהובל אליו בעל כורחו, והעונה השלישית ממשיכה להפתיע ברגע עוצר נשימה בו בפעם השלישית נדב מאבד את זהותו ונחרד לגלות שאויבו המושבע של משפחת אסולין, כאמור משפחתו הביולוגית הוא בעצם אביו.

יגאל הנאצי מתוודה בפני נדב שהוא בעצם אביו הביולוגי ופותר את תעלומת הסכסוך בין ברוך ליגאל, לדבריו של יגאל, עמליה – אמו של נדב היה חברתו של יגאל שהכניס אותה להריון ואילו ברוך בגד בו יחד איתה ולקח את הבעלות על נדב במרמה.

יגאל מבקש מנדב לעזוב את משפחת אסולין ואת הבורר ולהצטרף אליו, אל אביו האמיתי.

נשאלת השאלה, האם דבריו של יגאל הם אמת לאמיתה? או שמא משקר על מנת לזכות באמונו של נדב ולהרחיק אותו מברוך?

הבורר עונה 4, עונה עוצרת נשימה וללא ספק טובה משלושת העונות הקודמות לה, נפתחת בעימות שובר לב בין נדב ליגאל בו נדב המבולבל מנסה להבין היכן הוא עומד והאם דבריו של יגאל הם אמת או שקר.

עסקת הסמים של אבי עומדת באין ספור מבחנים מוכי תדהמה אשר גורמים לצופים להחסיר פעימה בכל דקת מתח בפרק.

אורנה לפתע מבינה שנדב הוא לא הבחור התמים והישר שהתאהבה בו ושהיא נשואה לעבריין ממשפחת פשע, עומדת בפנייה דילמה שוברת לב.

אבי נוכח לדעת כי אפילו קוקי, האדם היחיד שהאמין בו – בגד בו, והדבר ממוטט אותו לרסיסים וגורם לו להיהפך לשבר כלי.

הבורר 4 פרק 1 פותר המון תעלומות וסוגר המון קצוות שהושארו פתוחים מהעונה השלישית, אך יחד עם זאת, מעורר בנו סימני שאלה חדשים וממלא אותנו בציפייה והתרגשות לפרק השני.

הבורר עונה 4 היא סדרה ישראלית מומלצת במיוחד.